Pagrindinės nuostatos

Šios PackForce Lithuania, registro kodas 304958505 (toliau-PackForce) pirkimo-pardavimo sąlygos (toliau – Sąlygos), taikomos visiems asmenims (toliau – Pirkėjas) kurie perka prekes ar užsako paslaugas, teikiamas PackForce e-parduotuvėje (toliau-e-parduotuvė).

PackForce pasilieka teisę pakeisti ar papildyti Sąlygas ir kainoraštį be išankstinio įspėjimo. Visi keitimai skelbiami tinklalapyje www.packforce.lt ir įsigalioja nuo paskelbimo datos. 

Visi duomenys surinkti apsilankymo e-parduotuvėje metu ir apsiperkant yra konfidencialūs. Įvesdami informaciją į e-parduotuvę (įmonės pavadinimas, vardas, kontaktinis telefono numeris, pristatymo ir (arba) registracijos adresas, el. pašto adresas ir pan), PackForce suteikiate teisę rinkti ir apdoroti asmens duomenis, bei perduoti juos pristatymo paslaugas teikiantiems asmenims. Užšifruotas duomenų ryšio kanalas su banku užtikrina saugumą, apsaugo pirkėjo asmens duomenis ir banko rekvizitus; PackForce neturi prieigos prie jų. 

PackForce turi teisę naudoti pirkėjo el. pašto adresą siųsti skelbimus ir informaciją apie jų produktus ir paslaugas, jeigu Pirkėjas sutiko įvesdamas savo elektroninio pašto adresą PackForce svetainėje ir prisijungė prie pirkėju gaunančių informaciją paštu grupės. 

Pirkėjas turi teisę atšaukti skelbimų ir informacijos gavimą bet kuriuo metu, išsiųsdamas atitinkamą pranešimą elektroniniu paštu  info@packforce.lt  arba sekdamas instrukcijas pateiktas informaciniame biuletenyje. 

Šalių teisės ir pareigos įgyvendinamos atsižvelgiant į Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisykles, patvirtintas LR ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 „Dėl Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių patvirtinimo.

Atsiskaitymas e-parduotuvėje 

Pirkėjas prideda pageidaujamas prekes į pirkinių krepšelį. 

Pirkėjas turi paspausti mygtuką «Atsiskaityti» norėdamas pateikti užsakymą arba «Peržiūrėti ir redaguoti krepšelį», kad matytų krepšelio turinį.

Pirkėjas gali patikrinti produktus bei jų kiekius, pridėtus į pirkinių krepšelį, jei krepšelio turinys teisingas, spaudžia «Eiti į atsiskaitymo puslapį». 

Registruotis e-parduotuvėje neprivaloma, užsakymai gali būti pateikti registruotų ir neregistruotų vartotojų. Registruotas ir prisijungęs vartotojas perkant e-parduotuvėje pretenduoja į papildomas nuolaidas, o verslo klientai suderėtas kainas. 

Pirkėjas turėtų atidžiai užpildyti susisiekimo laukus ir (arba) pristatymo informaciją kaip tikslią ir teisingą informaciją, taip užtikrinsime greitą ir sklandų pristatymą, taip pat tikslingai kreipsimės sprendžiant bet kokius skundus 

Pirkėjas turi priimti sprendimą dėl patogiausio prekių pristatymo būdo.

Pirkėjas pasirenka mokėjimo už prekes būdą. PackForce suteikia šiuos mokėjimo pasirinkimus: 

-       internetinės bankininkystės adresais kuriuos suteikia PaySera; 

-       mokėti pagal sąskaitą faktūrą, kuri yra suskirstyta į išankstinio apmokėjimo per 3 dienas ar mokėjimo pagal sąskaitą faktūrą įmonėms pagal sutartą mokėjimo terminą. 

Užsakymai e-parduotuvėje tvarkomi nuo to momento, kai mokėjimas gaunamas darbo dienomis 08:00-18:00. Užsakymai, patvirtinti po 15:00 yra vykdomi per artimiausią darbo dieną priklausomai nuo darbo apimties. 

Jei Pirkėjas turi nuolaidos kodą, jį įveda į lauką «Nuolaidos kodas» per akcijos laikotarpį. Pirkėjas paspaudžia «Taikyti» akcijos nuolaidą. 

Pirkėjas turi įvesti papildomą informaciją į lauką «Papildoma informacija», kuomet to prašoma. 

Norėdamas užbaigti sandorį Pirkėjas turi paženklinti lauką «Aš perskaičiau ir sutinku su taisyklėmis bei sąlygomis» ir paspausti «Užsakyti dabar». 

N.B. PackForce Lithuania UAB prekių nesandėliuoja. Prekės klientams yra siunčiamos tiesiai iš partnerių sandėlių nebent galioja atskiras susitariams su Klientu. 

Pasitraukimas iš pirkimo-pardavimo sutarties, prekių grąžinimas ir skundų teikimas 

PackForce turi teisę atsisakyti pirkimo pardavimo sutarties, sudarytos per e-parduotuvę be jokių sankcijų ir gali neteikti paslaugų arba nesiųsti prekių šiais atvejais:

-       prekių nėra atsargoje;

-       kaina arba prekės charakteristika dėl e-parduotuvės sistemos klaidos nurodoma neteisingai. 

Jei PackForce negali patenkinti pateikto pirkimo nurodymo elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas yra informuojamas per 3 darbo dienas kontaktiniu telefonu arba elektroniniu paštu, Išankstinį mokėjimą pirkėjui grąžinant per 5 darbo dienas, išskyrus atvejus, kai su pirkėju sudarytas atskiras susitarimas. 

PackForce atsako už pardavimus prekių, kurios neatitinka sutarties sąlygų arba dėl defektų, kurie egzistavo tuo metu, kai buvo tiekiamos prekės (ne vėliau kaip per pastaruosius dvejus metus, pradedant nuo tos dienos, kai prekės buvo pristatytos pirkėjui). Per pirmuosius šešis mėnesius nuo prekės tiekimo pirkėjui, daroma prielaida, kad jau buvo defektų prekių pristatymo metu. Jei prekės neatitinka reikalavimų arba yra brokuotos, Pirkėjas turi teisę reikalauti, kad PackForce prekes pakeistų, reikalavimus atitinkančiomis ir (arba) neturinčiomis pažeidimų, arba atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti prekes, neatitinkančias reikalavimų, PackForce sąskaita. Už įsigytas prekes, paruoštas atsižvelgiant į pirkėjo pateiktas sąlygas ir asmeninius poreikius, pinigai negali būti grąžinami. 

PackForce neatsako už prekes, kurios pažeistos:

-       po prekės pristatymo pirkėjui;

-       dėl netinkamo naudojimo ir (arba) priežiūros;

-       dėl natūralaus dėvėjimosi ir plyšimo naudojant įprastai;

-       pirkėjui sąmoningai ar netyčia pažeidžiant prekę;

-       prižiūrint ir remontuojant neįgaliotam/nekvalifikuotam asmeniui. 

Pardavus ką nors vartotojui, atitinkamos įstatymo Nr. 258 nuostatos taikomos pasitraukimui iš pardavimo sutarties, jei produktas neatitinka reikalavimų. Pirkėjas taip pat turi teisę patikrinti prekes per 14 dienų ir pasitraukti iš pardavimo sutarties per 14 dienų nuo prekių pristatymo. 

Siekiant grąžinti prekes, Pirkėjas pateikia prašymą panaikinti prekių pirkimą, kurį galima rasti čia: Application for withdrawal. Pirkėjas siunčia prašymą PackForce   info@packforce.lt  el. pašto adresu ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo.  El. laiške turėtų buti pateikiama informacija apie grąžinamas prekes, užsakymo numeris ir banko sąskaitą, į kurią pinigai būtų grąžinti. 

Tuo atveju, kai pastebimi prekių defektai Pirkėjas siunčia skundą PackForce e-pašto adresu ne vėliau kaip per du mėnesius  info@packforce.lt  arba skambina telefonu +37060430507. 

Grąžinamos prekės turi turėti visus elementus, kurie buvo produkto originalioje pakuotėje ir negali būti naudotos ar kitaip pažeistos. Jei pirkote akcijos metu, kuomet kitas produktas buvo pridėtas prie perkamo gaminio, Pirkėjas grąžina visus produktus (t. y. visą rinkinį). 

PackForce pasilieka galimybę atsiimti iš nutraukiamos pardavimo sutarties siuntimo išlaidas - grąžinamų prekių transporto išlaidas moka Pirkėjas arba iš grąžinamos sumos atskaitoma siuntimo kaina. Suma, sumokėta už prekes (išskyrus prekių pristatymo kaštai) grąžinami į pirkėjo banko sąskaitą per 14 dienų nuo pranešimo apie pasitraukimą gavimo su sąlyga, kad grąžinamos prekės pasiekė PackForce. 

Kai prekės, kurios neatitiko reikalavimų, grąžinamos, suma sumokėta už prekes ir gabenimo išlaidas pervedama į banko sąskaitą pirkėjui per 14 dienų nuo pranešimo apie pirkimo atšaukimą gavimo (prašymo pateikimo) su sąlyga, kad grąžintos prekės pasiekė PackForce. 

Po prekių grąžinimo prekių būklės patikrinimą atlieka PackForce, jei grąžintos prekės buvo naudotos arba jų būklė pablogėjo, Pirkėjas atlygina už prekės nuvertėjimą. PackForce gali pateikti atitinkamą prašymą per 30 dienų nuo produktų grąžinimo ir Pirkėjas privalo kompensuoti produkto vertės sumažėjimą. 

Jei pirkėjas nesutinka su pirminiame pranešime nurodytu prekės nuvertėjimu, Pirkėjas turi teisę įtraukti nepriklausomą ekspertą, nustatyti produkto būklę. Ekspertų paslaugų išlaidos išskirstomos lygiai tarp pirkėjo ir PackForce, išskyrus, jei paaiškėja, kad vienos iš šalių pozicija yra aiškiai nepagrįsta. Tokiu atveju, išlaidas, susijusias su ekspertų paslaugomis sumoka šalis, kurios pozicija nurodyta kaip aiškiai nepagrįsta.

Jei prekėms suteikiama papildoma pardavėjo arba gamintojo garantija, tokie punktai bus pateikti raštu šalia parduodamų prekių e-parduotuvėje ir turi būti taikomi pagal Sąlygas. 

PackForce atsakys į skundą vartotojui raštu ar tokiu formatu, kuris gali būti atkartotas raštu per 15 dienų.

Įsipareigojimai

PackForce įsipareigoja pirkėjui ir pirkėjas įsipareigoja PackForce atlyginti nuostolius kitai šaliai šių Sąlygų pažeidimo atvejais, pagal Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytus įstatymus. 

PackForce neatsako už žalą, padarytą pirkėjui, dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo PackForce (įskaitant vėlavimą pristatyti prekes dėl trečiojo asmens) ir įvykius, kurių negalima numatyti (force majeure). 

Ginčai, kylantys tarp PackForce ir pirkėjo perkant produktus iš e-parduotuvės, sprendžiami derybomis. Pirkėjas gali siųsti savo skundus PackForce el. pašto adresu info@packforce.lt  . Jei susitarimas nėra pasiekiamas, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčų komisiją dėl jo teisių apsaugos. Daugiau informacijos rasite apsilankę: http://www.vvtat.lt/lt/vartojimo-gincu-komisijos.html. Siekiant išspręsti problemas, kylančias Europos Sąjungos valstybėse narėse, vartotojas gali naudotis ginčų elektroninio sprendimo platforma https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show.